Jag började som konstnärlig sökare inom andlighet, men i dag vet jag att svar på mina frågor finns inom mig själv

Jag är konstnär och certifierat spiritualistiskt medium och nu lägger jag även till textilkonstnär och modedesigner i mitt CV.

Företaget VIDA shop design som ligger i Kalifornien, USA tyckte att min konst passade ypperligt bra till deras modeller och exklusiva tyger. Varje plagg är skräddarsytt och min förhoppning är att de kan vara till glädje åt dess bärare. I en föränderlig tid av allehanda slag, ser jag nu med förväntan fram emot att mina egendesignade kläder kan sprida hopp, ljus och kärlek i sin framtoning.

Om du är intresserad finns det ett erbjudande som gäller 6 dagar framöver. Från idag 6 juli 2016

Ange kod welcome15-0704 och få 15% rabatt ~ eller 50USD som dras av vid köp för 250USD

Själv köper jag massor av bivax- och konstnärsmaterial från USA och det har aldrig uppstått några problem med vare sig leveranser eller annat.

I Ljus och Kärlek

Carina

VedaTopl

Kommentera

Etikettmoln

